
Za pisanje tega članka sem se odločil , na podlagi treh stvari. Prvič ; moti me krivica , ki se dogaja v naši družbi , podle igre naših voditeljev , laži in ščitenje lastnih interesov , drugič , pristransko skoruptirano ustvarjanje medijske realnosti in s tem zavedene javnosti in tretjič , ker me prvič v življenju resnično skrbi za prihodnost naše države , s tem pa tudi blagostanje nas vseh.
Očitno se večina davkoplačevalcev še ne zaveda , da je lahko v naši mali državi še dosti slabše kot je sedaj in očitno se ne zavedamo , kaj nam bo , če ne bomo previdni , prinesla evropska trojka. Motiv trojke je od države dobiti nazaj svoj denar z obrestmi in se ne obremenjuje pretirano z razdejanjem , ki bo ostalo za njo. Imamo primere držav , ki so pod diktatom trojke in lahko si ogledamo njene učinke na konkretnih primerih. Najbolj zgovoren je primer Grčije. In če ne gre zameriti povprečnemu volivcu ali volivki , neodgovornega nepoznavanja situacije ( čeprav se to dejstvo odraža v družbi kot celoti , kakor tudi pri vsakem posamezniku posebej , skrajno negativno ) pa je to pri ljudeh , ki vodijo državo , nekaj povsem nedopustnega.
V skrbi za državo ali druga stran medijske realnosti
V mislih se mi nehote slika podoba dečka in deklice , ki v rokah držita igračko in se obupno potegujeta , čigava bo. Čeprav je videti močnejši , deček na koncu vendarle popusti in s sklonjeno glavo odide v neznano. Deklica si igračko privije na prsi. Obkroži jo gruča otrok , ji čestitajo , ploskajo in vzklikajo njeno ime v želji , da bodo deležni vsaj delčka njenega imenitnega plena. Deklica se naivno smehlja , zadovoljna sama s sabo in novimi oboževalci , v trdnem prepričanju , da ploskajo njej. Nikoli doslej še ni bila deležna tolikšne pozornosti.
Tole seveda ne bo pravljica , bo le moj pogled na aktualno , predvsem pa žalostno dogajanje v naši državi. Pisanje bo seveda pristransko , kot je pristranski pogled vsakega posameznika. Pristransko bo , ker se bo zavzemalo za resnico in ne za laž , za dobro Slovenije , blaginjo državljanov in državljank in ne za blaginjo levih ali desnih , Zoranov ali Janezov. Pristransko bo , ker bo zagovarjalo dobre in razkrivalo slabe strani , za nas in za državo. Ne bo na strani večine. Nisem človek , ki zaupa večini in ne človek , ki se po večini ravna. Večina je za svojega vodjo izbrala Adolfa Hitlerja in večina je obsodila in križala Jezusa Kristusa. Zagovarjal bom to , kar verjamem.
Sprašujem se , glede na dejstvo , da smo pod vodstvom osme slovenske vlade do leta 2009 , če pogledamo na mednarodne lestvice IMD ali WEF , bili ena najhitrejše rastočih držav v svetu , vstopili v krizo s komaj 36% zadolženostjo ( kritična meja naj bi , po oceni strokovnjakov bila namreč 60% BDP-ja ali več) , bili na solidnem 32 mestu IMD-jeve lestvice najbolj konkurenčnih držav z BDP-jem od 2,9 do 7,8 odstotka in potem v samo enem letu 2009-2010 pod taktirko vlade Boruta Pahorja , padli skoraj na dno te iste lestvice. Komentar v IMD-jevem poročilu ekonomske uspešnosti pred padcem leta 2009 : "Slovenija zaostaja le za Avstrijo in je boljša od Danske , Estonije , Finske in Irske ; Izboljšanje v primerjavi s predhodnim letom , ko sta bili od nje boljši tudi Estonija in Irska".
Očitno je šlo Sloveniji do leta 2009 , če smo skromni , dobro. Sprašujem se , zakaj je bilo potrebno zamenjati vlado s katero smo rasli oz. se vzpenjali v primerjavi z drugimi svetovnimi velesilami? V čigavem interesu je bilo , da se jo zamenja?
Primer BDP (bruto domačega proizvoda) v treh letih Janševe 2006-2009 in treh letih Pahorjeve vlade 2009-2012 (menjava vlade 21.nov.2008)
Podatki so iz Statističnega urada Republike Slovenije
Četrtletje
|
Rast
BDP v %
|
||||
2011,IV
|
-2,4
|
Vlada Boruta Pahorja | |||
2011,III
|
0,8
|
||||
2011,II
|
1,6
|
Vlada Janeza Janše | |||
2011,I
|
2,5
|
||||
2010,IV
|
2,3
|
Obdobje menjave vlade | |||
2010,III
|
1,9
|
||||
2010,II
|
1,7
|
||||
2010,I
|
-1
|
||||
2009,IV
|
-4,8
|
||||
2009,III
|
-8,7
|
||||
2009,II
|
-9,8
|
||||
2009,I
|
-7,8
|
||||
2008,IV
|
-1,5
|
||||
2008,III
|
2,9
|
||||
2008,II
|
6,3
|
||||
2008,I
|
6,1
|
||||
2007,IV
|
5,5
|
||||
2007,III
|
7,8
|
||||
2007,II
|
6,9
|
||||
2007,I
|
7,8
|
||||
2006,IV
|
6,3
|
||||
2006,III
|
6,4
|
||||
2006,II
|
5,1
|
||||
2006,I
|
5,5
|
||||
2005,IV
|
4,1
|
Vir:Statistični urad RS
Podatki agencije AJPES (agencije RS za javnopravne evidence in storitve) kažejo , da se je od decembra , leta 2007 do septembra 2011 to število povečalo iz 154.470 na 160.159 . To na mesečni ravni bremeni naš proračun za 5689 dodatnih izplačil , dodatnih odhodkov iz državne blagajne , posledično negativno vpliva na gospodarstvo in še dodatno zaostruje makroekonomske razmere v državi. Medtem , ko se je v javnem sektorju na novo zaposlovalo , se je v gospodarstvu od oktobra 2008 do septembra 2011 ukinilo 71.000 delovnih mest. Skupno povečanje primanjkljaja proračuna zaradi zmanjšanja števila zaposlenih za 71 tisoč je okoli 1 milijarde EUR.
Ti in drugi makroekonomski statistični podatki so dostopni vsakemu pismenemu državljanu , ki si prizadeva pridobit čim bolj objektivno in realno sliko dogajanja v naši državi , na podlagi katere bi se lažje predvsem pa pametneje odločal , ko pride čas , da odda svoj glas. Žal mi je , da jih ni moč zaslediti v večih dnevno-informativnih oddajah ali člankih vplivnejših medijev.

Cenim tudi pogum g. Bratuškove , bojim pa se , da je pogum brez absolutnega poznavanja razmer , absolutno dobro premišljene strategije za reševanje države , ki je mimogrede ta vlada še vedno nima ( vsaj v času sestavljanja tega članka ne) prej poguben , kot koristen. Prehitevam. Vrnimo se nazaj v leta padanja.
Slovenija je kljub temu , da so padale tudi nekatere druge države , padala bistveno hitreje in tako pristala na 52 mestu lestvice konkurenčnosti , kar je dvajset mest nižje , kot smo bili pod taktirko prejšnje in pred vstopom v svetovno ekonomsko globalno krizo.
V času velikih in spodbudnih besed ter dobronamernosti g. Pahorja smo se v dobrem letu prelevili iz hitro rastoče v najhitreje padajočo državo. Bruto domači proizvod je iz pozitivnega pridobil negativni predznak. Izvoz se je zmanjšal za 25% , zmanjšale so se tudi vhodno izhodne neposredne tuje investicije. Zaradi upada prihodkov in hkratnega naraščanja izdatkov ter strategije vlade , da se primanjkljaj v proračunu krpa z novim in novim zadolževanjem , se je naš javni finančni dolg , po letu 2008 iz 8-ih dvignil na19 milijard , obresti pa iz 300 na 700 milijonov.
Iz tega je , vsaj meni razvidno , da je bilo rušenje Pahorjeve vlade upravičeno , če ne celo nujno. S tem , ko so g. Pahor in njegovi privrženci kritiziral Janševo »rušenje« , se je v javnosti , vsaj pri nekaterih ustvaril vtis Janeza Janše kot rušitelja in izdajalca slovenskega naroda ali pa vsaj kot oblasti željnega politika. Mar ne bi bilo možno , da je bil g. Janez Janša istega mnenja kot npr. jaz in da se je na podlagi podatkov , ki so nakazovali , da Slovenija pada , da nima prave strategije , dobrega kadra in makroekonomskih kazalcev , ki bi kazali na izhod iz težke situacije , odločil za prevzem krmila naše države? Imam občutek da , če bi se tega lotil kdorkoli drug , bi mu , če že ne prepevali hvalnic , pa vsaj dovolili , da bi v miru opravljal to , kar se je namenil. Ko poslušam ljudi , imam občutek , da so v svoji silni želji najti »krivca« in ga »križati« , izgubili razsodnost in bojim se , da bomo po neizpodbitni resnici zdrave kmečke logike , da to kar seješ tudi žanješ , na koncu »na križ pribili« sami sebe. Sprašujem se , ali bomo tako pribiti na križu sposobni prevzeti svoj del odgovornosti ali pa bomo spet , po stari Slovenski navadi iskali novega krivca , novega Janeza Janšo?
10. Vlada Republike Slovenije (10.FEB.2012 – 20.MAR.2013)

Statistični urada republike Slovenije , ki oskrbuje tudi evropske statistike je podal izjavo: »Opazno nižji primanjkljaj!« in nadaljeval :
»V zadnjem četrtletju leta 2012 je bil v Sloveniji primanjkljaj sektorja država ocenjen na 136 milijonov evrov ali 1,6 odstotka BDP. Bil je občutno manjši kot v enakem obdobju leta 2011, ko je dosegel 337 milijonov evrov ali 3,8 odstotka BDP«
Nadalje je vlada uskladila prve korake pri sprejemanju zakona o uravnoteženju javnih financ , sprejela nujno reformo trga dela in prav tako nujno pokojninsko reformo , razrešila oviro pri ratifikaciji hrvaške pristopne pogodbe k EU , uspelo ji je izpodbiti zahteve BiH varčevalcev do Ljubljanske banke in jih preložiti na višje sodišče ( dolg ne predstavlja večjega problema , razen v situaciji države , v kakršni je danes , zato je četudi mogoče samo preložitev dolga , dobra poteza).
V letu 2012 je zmanjšala padec zaposlenosti iz let 2009 – 2011 , ki je na letni ravni znašal več kot 2,6% na 1,6%.
Primanjkljaj v slovenski državni blagajni jim je uspelo znižati iz dobre milijarde na 700 milijonov evrov. S pozitivnim stanjem bilance , ki je na dan pred prevzemom nove vlade bilo milijarda in 10 milijonov , zapustila novi vladi državo likvidno , kar pomeni sposobno odplačevati naš dolg. Zaradi teh vladnih ukrepov ter dobrih strategij za reševanje bančnega sistema , prestrukturiranja javnega sektorja ter konsolidacijo javnih financ , skratka , dobre strategije za izhod države iz krize , se je Slovenija dvignila na lestvici OECD-ja , kar je pomenilo lažjo pridobitev tujega kapitala , cenejše zadolževanje ter rast vrednosti državnih obveznic.
Kdor spremlja pot državnih obveznic , bo vedel , kje smo bili ob koncu vlade g. Pahorja »Stanje obveznic nov. 2012 močno preseglo kritično mejo 7 % «
Takšno
je bilo obvestilo v slovenskih častnikih. Po dobrih devetih mesecih nove vlade
, ki po mnenju nekaterih strankarskih nasprotnikov , rušiteljev in laične
javnosti , ni naredila nič , je obveznicam oktobra 2012 zahtevana
donosnost padla na 5,7 % , decembra na 5,1 % , januarja 2013 pa že pod 5 % .
9. januar 2013 je znašala 4,69 %. In kje smo danes oz. kam nas je
pripeljala g. Bratušek s svojo ekipo in s svojim ne-programom? Citat iz
časopisa , 27. april 2013 »Donosnost na slovenske obveznice že blizu sedmim
odstotkom« , točneje 6,69%.
Ena
odstotna točka pri predvidenem zadolževanju 4 milijarde evrov znaša za 40
milijonov dražje zadolževanje. Lahko si izračunate , koliko več
davkoplačevalskega denarja bomo morali primakniti zaradi apetitov posameznikov
po oblasti in njihovem slabem poznavanju oz. obvladovanju razmer. Bojim
pa se , da nas bo slednje stalo še precej več.
Če gre verjeti ocenam večini domačih , hkrati pa tudi tujih strokovnjakov , da Slovenija , navkljub zatrjevanju g. Bratuškove , vendarle potrebuje denar in da bo , če ne bo uspela prodati državnega premoženja , morala zaprositi za mednarodno finančno pomoč oz. se dodatno zadolžiti na tujih finančnih trgih , bo precej dražje zadolževanje , ki ga je skupaj s padcem bonitetnih ocen prinesla nova Bratuškova vlada , povzdignilo samo obresti zadolževanja na nevzdržnih milijardo dvesto do milijardo štiristo milijonov evrov. Če ta ocena iz ust predsednika SLS drži , tako dragega zadolževanja naše gospodarstvo ne bo preživelo. Ob takšnem scenariju lahko pričakujemo , da bo Slovenija izgubila suverenost , objavila bankrot in omogočila evropski trojki , da pride na naše pašnike in zagospodari našemu ljudstvu.
Trenutno stanje v državi je pri 130.000 nezaposlenih , 600.000 upokojenih , 160.000 zaposlenih v javnem sektorju , 350.000 šolajočih se , nevzdržno.
»Dobro jutro« je bil komentar bivšega predsednika vlade na izjavo mandatarke Alenke Bratušek in drugih predstavnikov koalicije , da je stanje v javnih financah resnejše , kot so pričakovali. Zaskrbljujoče je dejstvo , da so prišli na oblast brez programa , še bolj pa da očitno tudi brez poznavanja dejanskih razmer oz. stanja v državi. Ko je prejšnja vlada opozarjala na katastrofalno stanje javnih financ , so jo predstavniki opozicije z mediji kritizirali , da straši ljudi.
Čeprav sem laik na tem področju , mi je jasno , da se je stanje z vlado Janeza Janše v primerjavi s stanjem , ki mu ga je zapustila vlada Boruta Pahorja izboljšalo. Mogoče se ne sliši veliko , a vendarle smo na IMD-jevi lestvici konkurenčnosti v enem letu skrajšanega mandata zrušene vlade , zopet pridobili eno mesto. To je nakazovalo , da so bile poteze , ki jih je izvajala osovražena Janševa vlada prave , da se razmere vendarle umirjajo , da Slovenija pridobiva na vrednosti tudi v očeh tujih investitorjev , da bo zadolževanje bistveno lažje in cenejše itd. In prav zaradi teh dejstev , se mi je rušenje s strani ljudi vlade g. Bratušek , zdelo še toliko bolj absurdno , krivično , za nas davkoplačevalce pa še drago. Verjetno ni potrebno posebej omenjati , da so se razmere s prihodom vlade g Bratušek spet poslabšale.
Še eno zgovorno delo 10. Slovenske vlade , v večjih pogledih je , da je pospešeno in tudi uspešno sprostila ovire pri raziskovanju gospodarskega kriminala , na kar nakazuje val kazenskih ovadb , katerim smo priča v zadnjem času. Verjetno je to , poleg tega da je dodatno podžgalo strasti političnih nasprotnikov , zbudilo še nek nov krog sovražnikov , ki si jih je nakopala ta vlada.
Če dregneš v stričevo gnezdo , boš občutil posledice…
Če gre verjeti ocenam večini domačih , hkrati pa tudi tujih strokovnjakov , da Slovenija , navkljub zatrjevanju g. Bratuškove , vendarle potrebuje denar in da bo , če ne bo uspela prodati državnega premoženja , morala zaprositi za mednarodno finančno pomoč oz. se dodatno zadolžiti na tujih finančnih trgih , bo precej dražje zadolževanje , ki ga je skupaj s padcem bonitetnih ocen prinesla nova Bratuškova vlada , povzdignilo samo obresti zadolževanja na nevzdržnih milijardo dvesto do milijardo štiristo milijonov evrov. Če ta ocena iz ust predsednika SLS drži , tako dragega zadolževanja naše gospodarstvo ne bo preživelo. Ob takšnem scenariju lahko pričakujemo , da bo Slovenija izgubila suverenost , objavila bankrot in omogočila evropski trojki , da pride na naše pašnike in zagospodari našemu ljudstvu.
Trenutno stanje v državi je pri 130.000 nezaposlenih , 600.000 upokojenih , 160.000 zaposlenih v javnem sektorju , 350.000 šolajočih se , nevzdržno.
»Dobro jutro« je bil komentar bivšega predsednika vlade na izjavo mandatarke Alenke Bratušek in drugih predstavnikov koalicije , da je stanje v javnih financah resnejše , kot so pričakovali. Zaskrbljujoče je dejstvo , da so prišli na oblast brez programa , še bolj pa da očitno tudi brez poznavanja dejanskih razmer oz. stanja v državi. Ko je prejšnja vlada opozarjala na katastrofalno stanje javnih financ , so jo predstavniki opozicije z mediji kritizirali , da straši ljudi.
Čeprav sem laik na tem področju , mi je jasno , da se je stanje z vlado Janeza Janše v primerjavi s stanjem , ki mu ga je zapustila vlada Boruta Pahorja izboljšalo. Mogoče se ne sliši veliko , a vendarle smo na IMD-jevi lestvici konkurenčnosti v enem letu skrajšanega mandata zrušene vlade , zopet pridobili eno mesto. To je nakazovalo , da so bile poteze , ki jih je izvajala osovražena Janševa vlada prave , da se razmere vendarle umirjajo , da Slovenija pridobiva na vrednosti tudi v očeh tujih investitorjev , da bo zadolževanje bistveno lažje in cenejše itd. In prav zaradi teh dejstev , se mi je rušenje s strani ljudi vlade g. Bratušek , zdelo še toliko bolj absurdno , krivično , za nas davkoplačevalce pa še drago. Verjetno ni potrebno posebej omenjati , da so se razmere s prihodom vlade g Bratušek spet poslabšale.
Še eno zgovorno delo 10. Slovenske vlade , v večjih pogledih je , da je pospešeno in tudi uspešno sprostila ovire pri raziskovanju gospodarskega kriminala , na kar nakazuje val kazenskih ovadb , katerim smo priča v zadnjem času. Verjetno je to , poleg tega da je dodatno podžgalo strasti političnih nasprotnikov , zbudilo še nek nov krog sovražnikov , ki si jih je nakopala ta vlada.

Zdaj mi je
jasno , zakaj g. Pahor , takratni mandatar ni hotel ali pa upal razkriti
njihovih imen.
Za tiste , ki želijo več , bolj podrobnih in točnejših informacij , si jih lahko ogledajo na internetu: Poročilo o delu vlade (2012-2013)
Če se sprašujete zakaj torej tolikšno sovraštvo do vlade , ki je predvsem glede na okoliščine , ki ji niso bile naklonjene in na stanje , ki ga je prejela od prejšnje , več kot očitno delala v dobro in blaginjo Slovenije , hkrati pa uživala podporo in zaupanje evropske skupnosti. Zdi se da je ravno z uvedbo sistema za sanacijo bank t.i. slabe banke , ki se je predvsem na Švedskem kot tudi v nekaterih drugih državah izkazal za odličnega , zbudila največ nasprotnikov. Kolikor mi je znano , bi sistem za sanacijo bank , ki ga je pripravljala vlada in pridobitev uspešnih in izkušenih Švedskih strokovnjakov s tega področja , razlastninil lastnike nelikvidnih prezadolženih podjetji , delničarji oz. solastniki bi po vsej verjetnosti ostali praznih rok , prekinili bi se finančni tokovi , ki so predvsem v obliki nezavarovanih kreditov že dvakrat uspešno izpraznili bančne blagajne , s tem državne , na koncu pa naše , davkoplačevalske. Logično je , da je bilo treba glede tega nekaj ukreniti. Treba je bilo zrušiti vlado , ki je s svojimi ukrepi ogrožala stekanje denarja iz rok skoruptiranih bankirjev v roke nenasitnih kapitalistov. Razumljiva in pričakovana panika , ki je zavladala na levici , je sprožala številne pobude za ustavno presojo zakona ter referendumsko pobudo glede zakona o slabi banki.
Ker je vse to spodletelo , je preostal le še »demokratičen način« zamenjave vlade. In ko tudi zorkestrirani javni protesti »vse«slovenske vstaje niso obrodili sadov , je preostala le še institucija , na katere mnenja in ugotovitve ni možnosti pritožb ; in to je KPK. Ta poteza je bila odličen strateški odgovor levice na vprašanje , kako zrušiti vlado , ki ima odličen program , ki dela dobro , in glede na okoliščine tudi hitro in učinkovito. Kako prevzeti oblast vladi , ki ima strategijo , kateri ne oporeka niti evropska skupnost. Človek bi upravičeno pričakoval da bi to , če že , poizkušali doseči z edino sprejemljivo strategijo , boljšim programom. Vendar resnici na ljubo , boljšega programa nova vlada ni imela , še več ; nova vlada sploh ni imela programa razen tega , kako oblatiti , skritizirati in v javnosti prikazati vlado in njenega vodjo , kot nesposobnega , skoruptiranega , škodljivega in razdiralnega. Skratka žrtveno jagnje za vse , kar se v naši mali državi dogaja , se je in se bo dogajalo. Vse skupaj me spominja na neko kruto , za nas davkoplačevalce , pa nevarno in predvsem zelo drago politično igro.
Dejstvo je , da je Janša s tem pa tudi njegova vlada bila že tako omadeževana , pa čeprav vse pravzaprav temelji bolj na domnevah , govoricah in medijskemu pompu , kot pa na pravnomočnih obsodbah , veljavnih dokazih ali trdnih dejstvih , da je slej ko prej morala pasti. Zanimivo je , kar opažam pri ljudeh , kako »dobri« smo v presojanju ljudi. Če bi Slovenija imela takšne sodnike , bi vse sodbe zlahka reševala sproti.
Ljudje ne potrebujemo dokazov , zamudnih obravnav , prič in podobno. Dovolj je da gremo v bližnjo gostilno , prižgemo TV , ali pa v roke vzamemo časopis. Razsodimo že preden do konca preberemo. Ne zanimajo nas programi , strategije , makroekonomski kazalci , statistični podatki. Ne sprašujemo se ali je to o čemer govorijo mediji resnica , ali le umazane laži , ki nam jih skozi medije trosijo njihovi nasprotniki. Ne! Da se povprečen volivec lahko odloči , zadostuje že zgodba iz rumenega tiska. Kaj ko bi se ljudje odločali na podlagi programa oz. strategije in ne na podlagi , prepričanj o osebi , ki ta program predstavlja? Smo pripravljeni odmisliti kdo govori in poslušati kaj v resnici govori? Ali lahko objektivno sodimo o ljudeh , ki jih poznamo samo skozi medije , govorice. O ljudeh , ki jim nismo nikoli pogledali v oči , stisnili dlan , se z njim pogovarjali , jim prisluhnili? Sploh znamo prisluhniti kaj človek govori ali ga preglasijo naša čustva in prepričanja , ki jih imamo o njemu? Ali je možno , da se motimo in da s tem nekomu delamo krivico , hkrati pa priložnost nasprotnikom , da pridejo na oblast z umazano igro , z lažmi, namesto z delom , znanjem in nekimi konstruktivnimi idejami , rešitvami za boljši jutri. Smo sposobni podvomiti v svoja prepričanja , v svoj prav? Sicer pa je v demokraciji tako , da je politični vrh , z njim pa stanje v državi odraz nivoja zavesti večine volivk in volivcev oz. volilnega telesa. Prav je , da se tega zavedamo in da vsak od nas prevzame svoj del odgovornosti , preden se spravi v obrekovanje , kritiziranje in brezpredmetno obsojanje; preden vrže prvi kamen , ali času primerno , granitno kocko.
Moje mnenje je , da je levici po dolgih prizadevanjih uspelo odstraniti še zadnji trenj v peti , zadnjo trdovratno oviro ali vsaj protiutež na poti do oblasti , kapitala in odločanja , Janeza Janšo. Zaskrbljujoča je strategija , katere so se posluževali , da so prišli na oblast in vprašanje ki se na to navezuje je , ali si res želimo , da nam vladajo takšni ljudje?!
Ko je Janez Janša omenjal levi fašizem , mi ni bilo najbolj jasno , kaj je imel v mislih. Danes vem.
Storitev sponzorira Mobitel.
Kratek pregleden opis dela vlad , doprinosov , pozitivnih , negativnih bilanc. Kje smo bili na IMD lestvici konkurenčnosti v Janševi , kje v Pahorjevi vladi. Rast BDP-ja , Padec BDP-ja v odvisnosti od vlade. Vrednost obveznic po in pred krizo , po in pred zamenjavo vlade. Padec Janševe vlade , padec Pahorjeve vlade , Strategija dela in strategija rušenja vlad , stanje v državi. Kje smo bili in kam gremo.
OdgovoriIzbriši